Tall Ships Races Bergen 2019

Tall Ships Races kjem til Bergen i juli 2019. Hordaland Seilkrets er samarbeidspartnar og me har no tilbod om å kjøpa Offisiell Partnerskjorte til ei rimeleg penge. Det trengs og frivillige til gjennomføringa av arrangementet.

Frivillig: Om du kan tenkja deg å vera med på eitt av sommarens mest spennande eventyr, Tall Ship Races Bergen 2019, så melder du deg via denne linken. Alle frivillige får eit eige antrekk.

Offisiell partnerskjorte: Denne vil vera tilgjengeleg berre no i ein kort periode. Desse flotte t-skjortene får du kjøpa til kun kr.149,- inkl.mva (veil.pris kr. 399,-) – og den kan du bestilla via denne linken. Du kan kjøpa til familie. Om kretsen får inn over 100 bestillingar til saman, så vil me få Hordaland Seilkrets sin logo trykt på utan tillegg i pris! T-skjortene kan bestillast frå no av og fram til og med den 22.02.2019. Etter denne datoen vil det ikkje vera mogleg å få bestillt desse t-skjortene.

Helsing Hordaland Seilkrets