Seilkro 20. feb 24 - Dameseiling i Askøy Seilforening

Ingrid Wiik inviterer til seilkro tirsdag 20 februar kl. 19:00 i Askøy seilforening.

På møtet vil hun fortelle litt om hvilke tanker hun har rundt det å være dame i seilsporten og hva hun tenker hadde vært kjekt å få til med seiling i båten J70.

J70 er den båttypen som brukes i Seilsportligaen og er en båt som det satses mye på i Norge. Askøy seilforening kjøpte en J70 i fjor.

Båten er ganske enkel å seile, så det kreves ikke noe seilerfaring for å kunne være med på dette.

På seil-kroen ønsker hun å høre hva andre mener om det hun presenterer og diskutere mulige tiltak vi kan sette i gang for å øke engasjement og aktivitet i dame-seiling.

Hvis dette er noe du synes er aktuelt og interessant eller hvis du har noen spørsmål, ta gjerne kontakt med Ingrid enten på Facebook eller på telefon: 94185284

Seilerhilsen fra
Ingrid Wiik