Flott innsats i 3.runde i seilsportsligaen!

ASF laget har snutt trenden og segla inn til ein 7.plass totalt i helgas runde i Norsk Seilsportsliga i Larvik.

Mye vind denne helga og seglinga kom fyrst i gang utpå laurdagen. Der segla laget vårt bra og avslutta dagen med ein fyrste plass og feiring med vaffel og kaffi.

I går kunne lagkaptein Stian Soltvedt rapportera fylgjande: “Ikke så bra seiling i dag. Mye venting på grunn av skiftende vind. Ledet første seilas, men den ble kansellert pga av et lite vindhull med vindstille. Andre seilas forsvant i vinden og vi rakk ikke maksimaltiden. Tredje gang dreiet og vinden 90 grader og vi var på feil side. Vinden har gått fra nordvest, til øst, til sør og er vi heldig får vi en seilas til med sørvest vind.”

Deretter kom denne: “Snudd trenden, seier i siste seilas! Nr.7 sammenlagt og grei progresjon”.

Laget vårt denne helga var: Stian Soltvedt, Torstein Hellebust, Thomas Hunstad og Tina Kutti.

Det vil sei at ASF sitt lag ligg no på ein 9.plass samanlagt etter 3 rundar. Det vert spennande å fylgja med i 4 og siste runde i Arendal, 8-9.september.