Ryddedugnad i Kollevågen

På grunn av korona så ble det ikke tradisjonell ryddedugnad i år. I stedet inviterer vi våre medlemmer til å gjøre en egen innsats med bossplukking/strandrydding i Kollevåg.

Kjære medlemmer,

den årlige ryddedugnaden i vår på friluftsområdet i Kollevåg ble ikke gjennomført som planlagt pga smittefaren.

I stdet inviterer vi alle medlemmene til å gjøre en innsats med bossplukking/strandrydding i Kollevåg når det passer hver enkelt.

Gå gjerne sammen hele familien eller med noen venner. Ta med gjennomsiktige plastsekker og kast de i containerene som allrede står på strendene. Containerene tar kun imot brennbart restavfall. Annet avfall settes utenfor containerene, så vil Bergon og Omland Friluftsråd (BOF) ordne opp.

Dugnadstimer registreres ved at dere sender inn bilder, navn på deltakere, hvilket område dere har vært på og antall timer til ASF på e-post.

Husk smittevernsreglene! Vask hender, bruk hansker, hold avstand.

På varme dager er det stor utfart til Kollevåg. Unngå bossplukking når området er fullt av folk.

Tusen takk til alle som hjelper til! Dugnaden er vår betaling for leie av tomten til BOF.

Med hilsen fra styret i ASF.